Brownells Polska - Największy światowy dostawca części broni, narzędzi rusznikarskich i akcesoriów strzeleckich Polska
815421026269 100036668
Hamulec wylotowy dopasowany do konturu Twojej lufy karabinowej o długości 14,5 cala
Bez konieczności składania dokumentów w ATF, lufy AR-15 muszą mieć co najmniej 16 cali długości, a po dodaniu urządzenia wylotowego, możesz uzyskać lufę karabinu, która może nie być tak zwinna, jakbyś tego chciał. Przypięcie hamulca wylotowego do krótkiej lufy o długości 14,5 cala może zwiększyć całkowitą długość ponad 16 cali, ale raz przypięty hamulec, nie ma już odwrotu. Jednak hamulec wylotowy Aero Precision Epsilon 556 SL sprawia, że ta trwałość jest łatwiejsza do zaakceptowania. Każdy hamulec wylotowy Aero Precision Epsilon 556 SL ma średnicę 0,745 cala, co odpowiada profilowi wielu popularnych luf AR-15 dostępnych na rynku. Oznacza to, że istnieje płynne przejście między hamulcem a lufą, pozwalając użytkownikom na przesunięcie bloku gazowego przez przypięty i zespawany hamulec bez problemu. Nie możesz tego zrobić ze swoim A2 flash hiderem! Mimo swojego niewielkiego rozmiaru, hamulec wylotowy Epsilon 556 SL ma zdecydowany wpływ, ponieważ jego konstrukcja komory przekierowuje gazy prochowe w celu znacznego zmniejszenia odrzutu. Cięcia kanałowe na hamulcu również redukują wagę na końcu lufy karabinu, co przekłada się na bardziej poręczny design karabinka.
0 0 1 PLN
Nr produktu: 100036668
VG6 PRECISION AR-15 EPSILON SL MUZZLE BRAKE 5.56MM BLACK
Numer części: APVG100025A 815421026269 Bez konieczności składania dokumentów w ATF, lufy AR-15 muszą mieć co najmniej 16 cali długości, a po dodaniu urządzenia wylotowego, możesz uzyskać lufę karabinu, która może nie być tak zwinna, jakbyś tego chciał. Przypięcie hamulca wylotowego do krótkiej lufy o długości 14,5 cala może zwiększyć całkowitą długość ponad 16 cali, ale raz przypięty hamulec, nie ma już odwrotu. Jednak hamulec wylotowy Aero Precision Epsilon 556 SL sprawia, że ta trwałość jest łatwiejsza do zaakceptowania. Każdy hamulec wylotowy Aero Precision Epsilon 556 SL ma średnicę 0,745 cala, co odpowiada profilowi wielu popularnych luf AR-15 dostępnych na rynku. Oznacza to, że istnieje płynne przejście między hamulcem a lufą, pozwalając użytkownikom na przesunięcie bloku gazowego przez przypięty i zespawany hamulec bez problemu. Nie możesz tego zrobić ze swoim A2 flash hiderem! Mimo swojego niewielkiego rozmiaru, hamulec wylotowy Epsilon 556 SL ma zdecydowany wpływ, ponieważ jego konstrukcja komory przekierowuje gazy prochowe w celu znacznego zmniejszenia odrzutu. Cięcia kanałowe na hamulcu również redukują wagę na końcu lufy karabinu, co przekłada się na bardziej poręczny design karabinka.
Powiadom o dostępności
Niedostępne.
Specyfikacja: Caliber: 22 Caliber/5.45 mm (.220) Finish: Black Make: AR-15 Material: Stainless Steel

Cechy

Kaliber: 22 Caliber/5.45 mm (.220) Materiał: Stainless Steel Rodzaj wykończenia: Black Wytwórca: AR-15 Waga dostawy: 0,091kg Wysokość wysyłki: 25mm Szerokość wysyłki: 51mm Długość wysyłki: 76mm

Szczegóły pozycji

Made in USA



Hamulec wylotowy dopasowany do konturu Twojej lufy karabinowej o długości 14,5 cala
Bez konieczności składania dokumentów w ATF, lufy AR-15 muszą mieć co najmniej 16 cali długości, a po dodaniu urządzenia wylotowego, możesz uzyskać lufę karabinu, która może nie być tak zwinna, jakbyś tego chciał. Przypięcie hamulca wylotowego do krótkiej lufy o długości 14,5 cala może zwiększyć całkowitą długość ponad 16 cali, ale raz przypięty hamulec, nie ma już odwrotu. Jednak hamulec wylotowy Aero Precision Epsilon 556 SL sprawia, że ta trwałość jest łatwiejsza do zaakceptowania. Każdy hamulec wylotowy Aero Precision Epsilon 556 SL ma średnicę 0,745 cala, co odpowiada profilowi wielu popularnych luf AR-15 dostępnych na rynku. Oznacza to, że istnieje płynne przejście między hamulcem a lufą, pozwalając użytkownikom na przesunięcie bloku gazowego przez przypięty i zespawany hamulec bez problemu. Nie możesz tego zrobić ze swoim A2 flash hiderem! Mimo swojego niewielkiego rozmiaru, hamulec wylotowy Epsilon 556 SL ma zdecydowany wpływ, ponieważ jego konstrukcja komory przekierowuje gazy prochowe w celu znacznego zmniejszenia odrzutu. Cięcia kanałowe na hamulcu również redukują wagę na końcu lufy karabinu, co przekłada się na bardziej poręczny design karabinka.
Newsletter