Brownells Polska - Największy światowy dostawca części broni, narzędzi rusznikarskich i akcesoriów strzeleckich Polska

Wysyłka i zwroty

Czas dostawy

Wszystkie zamówienia są kompletowane, pakowane i wysyłane z Brownells USA z wyłączenie produktów oznaczonych jako "lokalne". Na termin dostawy Produktu z magazynu w USA składa się czas kompletowania Zamówienia, czas transportu międzynarodowego, odprawy celnej oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika w Polsce (np. firmę kurierską).

- Czas kompletowania Zamówień wynosi 2 - 6 Dni Roboczych

- Czas transportu międzynarodowego wynosi 4 Dni Robocze

- Odprawa celna 2 - 4 Dni Roboczych

- Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 2 Dni Roboczych (dostawa następuje w Dni Robocze, a za dodatkową opłatą możliwa również w sobotę)

Możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia logująć się na "Moje konto", a następnie przechodząć do sekcji "Moje zamówienia", gdzie dostępny są informacje o aktualnej lokalizacji paczki.

Potwierdzenie wysyłki jest wysyłane na podane przez Ciebie adres e-mail w momencie nadania paczki.

 

Dostawy

 

W przypadku złożenia zamówienia na broń oraz istotne części broni, czas realizacji jest taki sam jak dla innych towarów nie wymagających zezwolenia, z zastrzeżeniem, że broń lub istotne części broni muszą spełniać wymogi polskiego prawa w zakresie posiadanych oznaczeń, dlatego w przypadku ich braku, po sprowadzeniu produktu, potrzebujemy 3-5 Dni Roboczych na uzupełnienie lub naniesienie na broń niezbędnych danych. Następnie możliwy jest odbiór osobisty lub skorzystanie z naszego dowozu (ZOBACZ SZCZEGÓŁY).

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać towary w deklarowanych ramach czasowych, jednak opóźnienia są niekiedy nieuniknione. W przypadku zmiany terminu doręczenia będziemy Cię informować o wszelkich opóźnieniach.

 

Koszty dostawy

Na terenie Polski dostawy realizowane są przy pomocy firmy kurierskiej DHL. Stawka dla paczek do 30 kg - 20 zł brutto. Przy wartości jednorazowo zakupionych towarów powyżej 700 zł, koszty wysyłki na terenie Polski pokrywa za Ciebie firma Brownells Polska (darmowa dostawa).

 

Zamówienia oczekujące

Brownells USA utrzymuje wysoki poziom zapasów magazynowych, niemniej jednak realizowana sprzedaż jest tak duża, że mogą się zdarzyć chwilowe braki. Wówczas zamiast przycisku "Dodaj do koszyka" pojawi się "Zamówienie oczekujące", a po jego kliknięciu i złożeniu zamówienia, produkt zostanie dla Ciebie zarezerwowany. Czasem mogą też się pojawić pomyłki w magazynie o czym z pewnościa zostaniesz poinformowany mailowo z opcją anulowania zamówienia. Także Brownells Polska może unieważnić zamówienie w przypadku braku realnej możliwości jego realizacji.
 

Możesz sprawdzić stan swoich oczekujących zamówień, logując się na "Moje konto" i przechodząc do sekcji "Moje zamówienia". W tym miejscu zobaczysz swoje zamówienia, zamówienia oczekujące oraz daty kiedy towar pojawi się znowu w magazynie. Możesz także anulować swoje "zamówienia oczekujące" jeżeli masz takie życzenie. Nie zostaniesz obciążony kosztami dopóki towaru nie ma w magazynie i nie został do Ciebie wysłany.

 

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego rozdziału, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  4. Z zastrzeżeniem pkt 5 oraz 6 niniejszego rozdziału Sprzedawca dokona zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności związanych z Umową Sprzedaży, od której Konsument odstępuje, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Termin czternstodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    6. w której przedmiotem świadczenia jest dostarczanie książek, dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    7. w której przedmiotem świadczenia jest dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    8. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz niebędąca w ofercie Brownells Polska, a która została zamówiona i sprowadzona na specjalne życzenie Konsumenta, zgodnie z jego indywidualnym Zamówieniem Specjalnym,
  10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
  11. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość może także Produkt zamienić na inny pełnowartościowy. Zasady odstąpienia od umowy opisane w niniejszym rozdziale stosuje się odpowiednio.

Ogranicz wyszukiwanie

  • Produkty
  • Bestseller
  • Najwyżej oceniane
  • Promocje
  • Nowy

Wysyłka i zwroty - Produkty

Wyszukiwanie nie przyniosło żadnych trafień.

Te wskazówki mogą być pomocne:
  • Sprawdź wyszukiwane wyrażenia pod kątem błędów pisowni.
  • Opisz to, czego szukasz innymi słowami.
  • Spróbuj użyć bardziej ogólnych wyrażeń do wyszukiwania.
Jeżeli nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, zawsze możesz się z nami skontaktować.