Hamulec wielootworowy łagodzi odczuwalny odrzut i zmniejsza unoszenie lufy, dzięki 42 otworom skierowanym pod kątem 7° do przodu.
Wymaga usług rusznikarskich i posiada otwór wyjściowy o średnicy .220", który można powiększyć, aby używać pocisków do kalibru .44.
Wykonany z stali 4140 CM lub stali nierdzewnej 416 SS z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" (6.6cm) i średnicy zewnętrznej .625" (15.8mm).
Wieloportowy hamulec zmniejsza odczuwalny odrzut i podnoszenie lufy dzięki 42 portom skierowanym pod kątem 7° do przodu.
Wymaga pracy rusznikarskiej, aby powiększyć otwór wyjściowy o .020" więcej niż średnica pocisku, co umożliwia użycie pocisków do kalibru .44.
Wykonany ze stali 4140 CM lub stali nierdzewnej 416 SS z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" i średnicy zewnętrznej .560".
Wielootworowy tłumik hamuje odczuwalny odrzut i redukuje podnoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę odrzutu dzięki 42 otworom skierowanym pod kątem 7° do przodu.
Wymaga obróbki przez rusznikarza, z otworem wyjściowym o średnicy .220", który można powiększyć do użycia pocisków do kalibru .44.
Wykonany z stali 4140 CM lub stali nierdzewnej 416 SS, z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" (6.6cm) i średnicy zewnętrznej .850" (21.6mm).
Wielootworowy tłumik hamuje odrzut i zmniejsza unoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę odrzutu dzięki 42 otworom nachylonym pod kątem 7°.
Wymagane profesjonalne prace rusznikarskie, w tym powiększenie otworu wyjściowego do .020" więcej niż średnica pocisku.
Kompensator wykonany ze stali 4140 CM lub stali nierdzewnej 416 SS, o długości 2-5⁄8" (6.6cm) i średnicy zewnętrznej .700" (17.7mm).
Kompensator VARMINT MUZZLE BRAKE posiada pojedynczą komorę ekspansji i 42 otwory, co zapewnia maksymalną kontrolę odrzutu.
Precyzyjna obróbka CNC minimalizuje potrzebę dalszych prac wykończeniowych, a tył kompensatora można zwęzić, aby dopasować do lufy.
Wykonany ze stali nierdzewnej, ma długość 2" i średnicę zewnętrzną 1", z gwintami 5/8"-24.
Wielootworowy tłumik #3 Muzzle Brake 22 Caliber hamuje odczuwalny odrzut i redukuje podnoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę odrzutu.
Wykonany ze stali 4140 chromowo-molibdenowej lub stali nierdzewnej 416, z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" (6.6cm) i średnicy zewnętrznej .850" (21.6mm).
Wymaga obróbki przez rusznikarza, z otworem wyjściowym .220" (nominalnym), który można powiększyć, aby pasował do pocisków do kalibru .44.
Wieloportowy hamulec redukuje odrzut i unoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę dzięki 42 portom skierowanym pod kątem 7° do przodu.
Wymaga pracy rusznikarskiej, w tym powiększenia otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku.
Materiał: stal 4140, chrom molybden (CM), dostępny w wykończeniu matowym, długość 2-5⁄8" (6.6cm), średnica zewnętrzna 1" (2.5cm), kompatybilny z gwintami 5/8-24.
Wielootworowy tłumik odrzutu z pojedynczą komorą ekspansji i 42 otworami zapewnia maksymalną kontrolę odrzutu.
Wymaga profesjonalnych prac rusznikarskich, w tym powiększenia otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku.
Wykonany ze stali chromowo-molibdenowej 4140 lub stali nierdzewnej 416, z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" i średnicy zewnętrznej .700".
Wielootworowy tłumik zmniejsza odrzut i unoszenie lufy dzięki pojedynczej komorze ekspansji i 42 otworom nachylonym pod kątem 7°.
Wymaga profesjonalnych prac rusznikarskich, w tym powiększenia otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku.
Wykonany ze stali 4140 chromowo-molibdenowej lub stali nierdzewnej 416 z wykończeniem satynowym; długość 2-5⁄8" i średnica zewnętrzna .700".
Wieloportowy hamulec łagodzi odczuwalny odrzut i redukuje unoszenie lufy dzięki 42 portom skierowanym pod kątem 7° do przodu.
Wymagana jest praca rusznikarska, w tym powiększenie otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku, aby umożliwić użycie pocisków do kalibru .44.
Kompensator wykonany jest ze stali 4140 CM lub stali nierdzewnej 416 SS, z matowym wykończeniem, o długości 2-5⁄8" i średnicy zewnętrznej 1".
Hamulec wielootworowy z 42 otworami (po 21 z każdej strony) skierowanymi pod kątem 7°, co łagodzi odczuwalny odrzut i zmniejsza unoszenie lufy.
Wykonany z wysokiej jakości stali 4140, chrom molibdenu (CM) lub stali nierdzewnej 416 (SS) z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" (6.6cm) i średnicy zewnętrznej .625" (15.8mm).
Wymaga usług rusznikarskich do powiększenia otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku, co umożliwia użycie pocisków do kalibru .44.
Wielootworowy tłumik zmniejsza odrzut i unoszenie lufy dzięki pojedynczej komorze ekspansji i 42 otworom nachylonym pod kątem 7° do przodu.
Wymaga profesjonalnych prac rusznikarskich, w tym powiększenia otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku.
Wykonany z chromowo-molibdenowej stali 4140 lub stali nierdzewnej 416, wykończony w satynie, o długości 2-5⁄8" i średnicy zewnętrznej .700".
Kompensator dwukomorowy redukuje unoszenie lufy i odrzut, nie zmieniając równowagi karabinu.
Łatwy w montażu, wystarczy zdjąć blokadę cylindra gazowego i zastąpić ją hamulcem.
Wykonany ze stali nierdzewnej, wykończony fosforanem manganu, długość 2½", średnica .848", waga 4,3 oz.
Łatwy w instalacji, nie wymaga modyfikacji karabinu, zastępuje standardowy tłumik płomieni.
Znacznie zmniejsza odczuwalny odrzut, nawet w karabinach z ogniem ciągłym.
Wykonany z obrabianej maszynowo stali nierdzewnej, wykończony fosforanem manganu, o długości 3 cale i wadze 4,3 uncji.
Wysokowydajnościowy hamulec wylotowy o długości 1¾" redukuje odczuwalny odrzut i podnoszenie lufy, co umożliwia szybsze i precyzyjne strzały następcze.
Wykonany ze stali 4140, matowy czarny, pasuje do luf z gwintem ½”-28 tpi, kaliber .22 (5.56/.223), waga 2.8 oz (79.3g).
Porty równomiernie odprowadzają gazy, a pełny spód eliminuje unoszenie kurzu podczas strzelania z pozycji leżącej.