Cechy
- Poziom umiejętności: Expert
- Rodzaj broni: Universal
- Styl: Logbook
- Ilość: 500
- Waga dostawy: 4,808kg
- Wysokość wysyłki: 191mm
- Szerokość wysyłki: 152mm
- Długość wysyłki: 241mm
- UPC: 050806026025
Nr produktu: 084088500
050806026025 Dwa wybory formularzy zaprojektowanych przez rzemieślników do rejestrowania przychodzących napraw i śledzenia ich przez proces fakturowania. Oba style mają wystarczająco dużo miejsca na zanotowanie żądanych napraw, wykonanej pracy oraz specjalnych uwag rzemieślnika. Zawiera również miejsce na informacje o broni i właścicielu oraz pola do zaznaczenia przedmiotów pozostawionych z bronią (pasy, osłony soczewek, celowniki itp.). Nowoczesny papier impresyjny tworzy kopię duplikatu bez bałaganu z papierem węglowym. W górnej części formularza jest wystarczająco dużo miejsca na wydrukowanie lub odbicie logo Twojego sklepu lub warsztatu. 3-CZĘŚCIOWY FORMULARZ - Wszystko w jednym, 3-częściowy formularz zawiera jedną kopię dla Twojego klienta, jedną dla Twojego księgowego i jedną do pozostawienia z bronią. Każdy formularz jest numerowany w kolejności dla łatwego śledzenia zleceń. Kompaktowy rozmiar 5½" x 91⁄8", z otworami dopasowanymi do 2-pierścieniowego teczki z standardowym rozstawem otworów 2¾".
Darmowa wysyłka od 999,00 zł.
Czas dostawy ok. 14-21 dni.
Oferujemy dwa rodzaje formularzy zaprojektowanych przez rusznikarzy do rejestrowania nadchodzących napraw i śledzenia ich przez proces fakturowania. Oba style mają wystarczająco dużo miejsca, aby zanotować żądane naprawy, wykonane prace oraz specjalne uwagi od rusznikarza.
Dane techniczne: Formularz 3-częściowy - 5½" (14cm) x 9-1/8" (23.8cm) w całości. Dostarczany z wiązaniami i instrukcjami. Dostępny w ilościach 100 i 500.
verry good 10-11-2016
I like this repair form. A little more space to write in would be nice. It works for me.
good 05-10-2016
I like the use of the forms
Napotkaliśmy błąd podczas wczytywania tej zawartości. Odśwież stronę, aby kontynuować. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.